כ-10 אלף מאנשי הצוותים הרפואיים קיבלו את החיסון נגד קורונה

צבי טסלר No Comments on כ-10 אלף מאנשי הצוותים הרפואיים קיבלו את החיסון נגד קורונה

כ-10 אלף אנשי הצוותים הרפואיים קיבלו אתמול את חיסון נגד נגיף קורונה | שר הבריאות: "יש כ-200,000 זימוני תורים נוספים. בימים הקרובים נגביר את הקצב"

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מבצע החיסונים: הערכות ראשוניות לפיהם כ-10 אלף אנשי צוות רפואי, קיבלו חיסון נגד נגיף קורונה אתמול (ראשוןׂ), ביום הראשון של מבצע החיסונים 'לתת כתף'. בימים הקרובים נראה עלייה בקצב ההתחסנות עם התחלת החיסונים בקופות החולים הבוקר עבור בני 60 ומעלה ואוכלוסיות בסיכון.

כמו כן, בימים הקרובים יתעדכן הנתון אודות מספר המתחסנים היומי באתר תמונת המצב הלאומית של משרד הבריאות.

שר הבריאות יולי אדלשטיין: "קופות החולים עומדות במשימה. ההיערכות של הקופות הביאה ל-10,000 מחוסנים מקרב הצוותים הרפואיים, רק ביום הראשון. בינתיים יש כ-200,000 זימוני תורים נוספים. בימים הקרובים נגביר את הקצב. אני קורא לכל מי שמעל גיל 60 – לכו להתחסן, זאת הדרך היחידה להילחם בקורונה".

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי: "אני שמח לבשר שביום הראשון של מבצע 'לתת כתף' ישנה היענות גדולה של הצוותים הרפואיים בכל הארץ והחל מאתמול בשעות הצהריים הורגש הלחץ ושל הציבור להגיע להתחסן. חשוב לי להדגיש – אנו נחסן את כולם ואין מה לדאוג המבצע מתקדם תוך כדי תנועה עם הגעת החיסון והתחלת המבצע יש אווירה שמתקרבים לסיום, אך אסור להיכנס לשאננות ולכן חשוב להמשיך ולהקפיד על ההנחיות".



0 תגובות